- Hakkımızda
- TYB Ödülleri
- Genç Yazarlar Kurultayı
- Kitaplık
- Ahlâk Şûrası
- Yazar Okulu
- Mehmet Âkif Ersoy
- Türkçe Şûrası
- Milletlerarası Şehir Tarihi Yazarları Kongresi
- Yayınlar
- Söyleşi
- Şube Haberleri
- Salgın Edebiyatı
- Haberler
- Şiir Şölenleri
- Mesnevi Okumaları
- Kültür & Sanat Haberleri
- Kültür Kervanı
- Kırklar Meclisi
- Duyurular
- Biyografiler
PROF. DR. YÜCEL OĞURLU: MARKALAŞMA VE PAZARLAMA STRATEJİLERİNE YENİDEN DİKKAT
Bu hafta İstanbul Ticaret Odası, Dünya Pazarlama Zirvesi’nde önemli bir misafiri ağırladı. Pazarlamanın dünya çapında bir numaralı ismi olan Prof. Philip Kotler hafıza tazelememizi ve zihnimizde yeni ufuklar açılmasını sağladı.
08 Aralık 2018 Cumartesi 09:57
İstanbul Ticaret Odası Başkanı Şekib Avdagiç’in rehberliği ve İstanbul Ticaret Odası Genel Sekreteri Doç. Dr. Nihat Alayoğlu’nun destekleriyle düzenlenen zirve üç dopdolu oturumda gerçekleşti.
Haliç Kongre Merkezi’nde Salı günü düzenlenen zirveye katılım ve ilgi umduğumun çok üstünde oldu. İstanbul iş dünyasının önemli isimlerinin buluştuğu; işletme, pazarlama ve yakın alanlarda çalışan akademisyen ve uzmanların büyük ilgi gösterdiği Zirve, 5 binin üzerinde dinleyiciye yepyeni perspektifler sundu. Başından sonuna izlemeye çalıştığım bu programdan aklımda kalan önemli satırbaşlarını ve izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum:
Açılış konuşmasında Başkan Avdagiç, çağımızda pazarlamanın geldiği noktaya; işadamlarımızın üretebileceği marka ve değerlerin önemine ve bir marka olarak İstanbul’a; Türkiye’nin mutlaka dünyadaki ilk 100 şirketi arasında markalarının olması gerektiğine dikkat çekti. Ayrıca, bölgede İstanbul’un kadim tarihi kadar eski olan pazarlamanın geleceğinin de yine burada tasarlanabileceğini vurguladı. Gerçekten de Türkiye’nin en büyük markası olan İstanbul, bütün bölgenin ekonomi başkenti sıfatıyla bir dönüşümün sürükleyicisi olabilecek tek adres.
- Geri
- Ana Sayfa
- Normal Görünüm
- © 2012 Türkiye Yazarlar Birliği
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.