Rapor, uzmanlar tarafından tanımlanan 2021 trendlerini paylaştı ve tüketicilerin trendleri derecelendirdiği ve markaları zemin seviyesinde nasıl etkilediğini gördüğü anketlerin bir sonucuydu.
Raporda ayrıca Covid-19 sağlık krizinin Z kuşağını da olumsuz etkilediği belirtildi – Bu kuşağın yüzde 50'si ya bir işini kaybetti ya da salgın nedeniyle evindeki birinin işini kaybetmesine neden oldu. Önümüzdeki yıllarda, onlar için daha çok mücadele edecek ve potansiyel olarak kendileri için daha önemli olan konularda daha fazla ses çıkarmaya başlayacaklar.
Olması muhtemel değişikliğin altını çizen rapor, markaların önümüzdeki aylarda kendilerini dramatik bir şekilde yeniden konumlandırmaya başlayacağını, pazarlama metodolojilerinden uzaklaşarak daha neden odaklı mesajlaşmaya geçeceğini belirtti.
2) Dijital dezenformasyonun yükselişi - Toplum belirsiz bir gelecekle karşı karşıyadır ve bu belirsizlik, yaşamı değiştiren kararlara yol açan yanlış hikayelerle birlikte bir yanlış bilgilendirme yatağı yaratmıştır. Raporda, 2021'in markaların ve sosyal medya kanallarının gerçeği vurgulamaya ve sahte haberleri susturmaya odaklandığı yıl olması bekleniyor.
Devamı: https://www.milatgazetesi.com/yazarlar/sosyal-medya-trendleri-2021-raporu-3935/
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.