- Hakkımızda
- TYB Ödülleri
- Genç Yazarlar Kurultayı
- Kitaplık
- Ahlâk Şûrası
- Yazar Okulu
- Mehmet Âkif Ersoy
- Türkçe Şûrası
- Milletlerarası Şehir Tarihi Yazarları Kongresi
- Yayınlar
- Söyleşi
- Şube Haberleri
- Salgın Edebiyatı
- Haberler
- Şiir Şölenleri
- Mesnevi Okumaları
- Kültür & Sanat Haberleri
- Kültür Kervanı
- Kırklar Meclisi
- Duyurular
- Biyografiler
ŞEREF OĞUZ'DAN: PAZARIN EN HIZLISI BEKO
Arçelik'in küresel markası Beko, beyaz eşya sektöründe dünyanın en hızlı büyüyen markaları arasına girdi.

Arçelik'in küresel markası Beko, beyaz eşya sektöründe dünyanın en hızlı büyüyen markaları arasına girdi. İspanya'daki Dünya Basketbol Kupası'nın sponsoru olan marka, Avrupa'nın birçok ülkesinde liderliğe yükseldi
Pazar gecesi, Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa V. Koç, Holding CEO'su Turgay Durak, Dayanıklı Tüketim Grup Başkanı ve Arçelik Genel Müdürü Levent Çakıroğlu'yla birlikte, Holding'in Dış İlişkiler ve Kurumsal İletişim Direktörü Oya Ünlü Kızıl'ın daveti üzerine Madrid Arena'da, FIBA Dünya Basketbol Kupası ABDSırbistan finalini izledik. Maç öncesinde sohbet ettiğimiz Mustafa V. Koç, Turgay Durak ve Levent Çakıroğlu, Beko'nun Dünya Basketbol Şampiyonası'nın Presenting sponsoru (Şampiyonayı dünyaya sunan en büyük sponsor) olduğuna vurgu yaptı. Söze Türkiye'nin 2023 hedeflerine atıfta bulunarak başlayan Mustafa Koç, "Dünyanın en büyük 10 ekonomisi arasına girme hedefi olan Türkiye, küresel markalar yaratmalı" dedi. Koç, sadece ekonomik değil, politik olarak da küresel oyuncu olabilmenin şartlarını sıraladı: "Öncelikle siyasi inisiyatifleri ekonomik aktörlerle desteklemeliyiz. Ne zaman ki çok sayıda Türk şirketi küresel oyuncu olur, Türkiye de o derece dünyadaki konumunu güçlendirir. Bunu başaran markalarımız artıyor."
Yazının devamı için: http://www.sabah.com.tr/Ekonomi/2014/09/16/pazarin-en-hizlisi-beko
- Geri
- Ana Sayfa
- Normal Görünüm
- © 2012 Türkiye Yazarlar Birliği

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.