Üniversite sınavları yapıldı, puanlar açıklandı. Sıra tercihlere ve yerleştirmelere geldi. Eğer dikkatinizi çektiyse, başta İstanbul ve diğer büyük şehirler olmak üzere, vakıf üniversitelerinden bazıları yırtıcı bir reklâm kampanyası başlattı. Bakalım bu atakların sonucu ne olacak? Eğer gelişmeler, reklâm verenlerin lehine, diğerlerinin aleyhine olursa, muhtemelen önümüzdeki sene çok daha kızışmış ve daha çok katılımlı bir reklâm dönemi yaşayacağız.
Üniversiteye girmek bugün artık bir sorun değil. Vakıf Üniversiteleri ile Devlet Üniversitelerinin sayısındaki artış paralel gitti. Neredeyse dağ taş, üniversite oldu. Hattâ, rakamlardan anlaşılıyor ki; arz, talebin bir miktar üzerine çıkmış. Pasta aşağı yukarı aynıyken, onu paylaşacak olanların sayısı artmış durumda. Yırtıcı reklâm kampanyaları, pastadan düşen payı arttırmaya dönük.
Yazının devamı için: http://yenisafak.com.tr/yazarlar/SuleymanSeyfiOgun/universiteler/54749































Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.